Rabu, 29 September 2010

PENAT..NGANTUK..LETIH..

pagi ni post aku tak de gambo..seperti tajuk kat atas yang mane membuatkan darjah kemalasan aku meningkat lagi-lagi skang sume umat tengah menidurkan diri.. aku nape lak tak tido..maka halnya aku dalam proses memuatturun (ayat skema) beberapa (yer ke..bukan puluh ke..hehehe) fail-fail untuk aku hadap selepas nie. ini disebabkan otakku yang telah lama tidak dimasukkan input-input baru bagi mencetuskan idea-idea baru lantas menjadikan aku manusia tepu..
maka selepas ini aku lak akan cuba mem'print'kan nota-nota tersebut memandangkan aku ni malas nak mengadap komputer lama-lama sekadar nak membaca. dan pastinya pembacaan aku akan se slow siput memandangkan bahan bacaan yang diperolehi dalam bahasa inggeris..
selepas ini jugak aku akan kembali ke aktiviti lama tetapi dengan azam baru..supaya semangat yang ada terus bersemarak seperti bunga raya bunga semarak bangsa (tetibe ingat iklan kat tv)
maka pastinya pagi kang akan jadi pagi-pagi sebelumnya aku akan mengalami gangguan mental (sakit kepala) akibat tak tido yang mana akan membahayakan boleh terbakar fius nie..hehehe..tapi nak buat cam mane..aku nie memang lau ada benda nak buat tak setel-setel lagi dan kalau dah start berpikir kalah ahli pikir..bukan group penyanyi tu eik.. tu sebab masa mak aku ada dulu dier tak suka citer masalah ngan aku nanti aku asyik pikir jer..skang akak aku lak cakap cam tu..hehehe..masalahnya otak aku bukan komputer yang boleh terus shut down..mati baru terus shut down selamanya..ekeke
apapun ada beberapa perkara yang masih dalam kepala otak aku..yang memerlukan aku berpikir kembali..tapi skang aku dah penat nak pikir..penat nak mendownload..penat menaip..aku nak gi tengok tv plak..len siaran kiter jumpa laie..chow..

2 ulasan:

  1. salam kak~

    take a rest.. g ar melancong supaya otak tu dpt berehat secukupnya... :)

    BalasPadam
  2. hehehe..hajat dihati cam tula..tapi rasenya skang x dapek laie coz kebzan melanda akak den..

    BalasPadam