Selasa, 28 September 2010

AIRANI


selamat pagi sumenya..kali ni aku nak kongsi pasal novel yang buat aku tak jemu baca dari zaman sekolah rendah dulu..AIRANI karya abd talib hassan. mungkin jalan ceritanya yang simple tapi bukan menggunakan bahasa pasar..aku dah beberapa kali membeli novel ni(sebab novel aku orang pinjam terus buat harta)..pernah sekali aku beli by pos..sanggup simpan duit sekolah tu..
apa yang buat aku nak bercerita pasal novel sebab aku baru baca novel ni tadi disebabkana keboringan yang melampau aku pun selongkar drawer tempat aku simpan novel-novel..cari novel yang belum aku baca.. ini disebabkan akhir-akhir nia aku sibuk dengan menuntut ilmu dalam bidang fotografi serta out station maka buku-buku yang banyak gile aku beli masa pesta buku kat PWTC masa bulan mac ke bila..tersadai..so ada la beberapa novel yang masih dalam balutan plastik yang menunjukkan ianya belum tersentuh apatah lagi dibaca.
ya..dan selepas dibaca aku masih mendapatkan kepuasan yang sama berbelas tahun yang dulu..dan aku keep thinking what makes my heart stick on it?dan jawapan masih tak kutemui cuma aku tau penulisnya antara nama yang cukup hebat pada zaman itu..syabas..satu bacaan ringan yang aku syorkan..

2 ulasan:

  1. salam kak~

    hehhehe.. sy pun byk novel yg tersadai skang nie.. mood nak mengabiskan lgsung xmai2... :(

    apa pun, nak try bca kelak novel nie.. thanx ye..

    ps : apa kata akak wat review psl sinopsis novel nie... :)

    BalasPadam