Jumaat, 2 April 2010

HAPPY BELATED BESDAY ADAM!!

pinjam gambo kek besday akak..hehehe

inilah wajah adam yang aku amik dari seat depan..

Hehehe.. aku terlupa nak buat entri untuk adik aku, muhammad adam yang menyambut besday dier semalam.. tapi tak kisahla.. janji aku da wish dier through sms tengah malam 1hb april.. hadiah pun tak sempat nak pos lagi.

dia nie kira agak rapat ngan aku tak tau sebab apa rapat.. rasanya lagi-lagi sejak mak aku sakit aku kesian tengok dier.. dulu dia ni manja ngan mak aku. sekarang dorang panggil die adik kesayangan dakdeeq(gelaran aku kat umah). yerla.. kalau dier kena marah aku mesti back up dier.. dier ni dikategorikan sebagai penyedih.. tapi dia amat menghormati aku..lau aku kater kuar lambat sikit dia akan ikut n dier satu-satunya adik aku yang bahasakan diri dier dengan nama dier n kalau nak pergi memane akan cakap ngan aku dulu.

apapun.. hopefully dier akan berjaya dalam hidup satu hari nanti dan sentiasa dalam perlindunganNYA coz dia ni kekadang lurus sangat (cam aku la tu..)hehehe.. so..epi belated besday ke 14 adam..sayang adam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan