Jumaat, 30 April 2010

kisah aku dan diriku..

assalamualaikum..n salam pagi jumaat semua.. mesti korang tengah enak mengulit mimpi..aku lak..seperti biasa jadi penunggu malam untuk mencatat apa yang tersimpan di mindaku.. first..aku gembira la skit..coz minggu depan tanggal 6 mei aku akan menyambut hari kelahiran ku.. tapi adakah aku akan terima hadiah yang best lagi untuk tahun nie..kan best tetibe aku dapat lens yang aku idamkan atau dapat motor beso..hahaha..mimpi jerla jawabnyer.. tadi aku jenjalan kat sunway giza.. ada apple 3gs jual rm800 jer sebab dier nak tutup da jualan..blackberry dia pun murah..sampai sekarang menghantui pemikiran aku sampai aku tak boleh nak tido.. tapi aku kuatkan azam tak nak beli..memangla aku boleh beli tapi sekarang aku nak simpan duit untuk pergi bercuti yang mane tempatnya belum aku pilih lagi.. aku nak pilih yang betul2 aku puas hati dan dimana aku boleh release sambil menjalankan projek aku.. yang pasti tempat tu perlu sejuk dan tenang.. baru ok..tapi buat masa sekarang terpaksa aku abaikan dulu coz aku tengah tumpukan perhatian pada kursus2 fotografi yang mungkin akan jadi mata pencarianku..hehehe..yang penting fotografi telah sebati dengan aku sejak sekian lama tapi baru sekarang aku membeli dslr n bergiat secara aktif..walaupun aku baru sebulan menceburkan diri dalam dslr ni tapi ramai orang2 lama kata aku seperti pro.. mungkin gifted..yang penting aku masih menuntut sampai bebila selagi aku hidup coz itu tuntutan agama kitakan..aku pun selalu dahagakan ilmu..apa saja ilmu terutama fotografi n komputer.. pasal dslr mungkin sikit hari lagi aku akan buat satu blog baru untuk itu sahaja.. buat adikku, sis lp lum..lama sudah aku abaikan dirimu..bukan sengaja..tapi disebabkan ketidaksihatan n ketiadaan mood untuk beronline..aku pun nak freshkan otak aku sebelum g kursus supaya dapattumpukan perhatian 100% pada pembelajaranku.. apapun sorila coz enti aku x der gambo..nama jer suka amik gambo tapi aku malas nak tepekkan gambo..lagipun yang penting sementara mood nak menulis ada baik aku curahkan segalanya..buat SMM aku pun x pasti kenapa dia menyepikan diri..adakah sebab dia sibuk atau sesuatu yang aku x ketahui..apapun semoga dia bahagia..aku..tetap bahagia bersama insan kesayanganku..

p/s: hidup perlu diteruskan walaupun sukar dan sekali kita melangkah jangan sekali berpaling semula dikhuatiri kita tak setabah yang disangka..luka kan berdarah kembali ..yang lebih menyedihkan bila kita tersungkur di tengah jalan..kasihani diri kita sebelum kita mengasihani diri orang lain..

2 ulasan:

  1. salam~

    sy pun abaikan akak gak... :(
    terlalu bz ngan keje skang.. al-maklum ar nak cuti laie 2 minggu, so kena prepare apa yg patut kalo tak nanti pening org yg ambik alih... :)

    ps : akak sy copy eik ayat "ps" akak tu... :)

    BalasPadam
  2. hehehe..kopi la..tapi den lagi suka horlicks.hahaha..

    BalasPadam