Selasa, 13 April 2010

I'M NOT IN MOOD!!!

tak der mood sungguh aku hari nie.. gara-gara sedih n kecewa bila seorang yang ku anggap adik n kawan telah membuangkan dirinya dari fb.. mungkin orang boleh kata itu hak dia n aku sendiri tak nafikan tapi tetap merasakan kehilangan seseorang yang agak rapat n boleh cerita apa saja bersama..

namun itu x bermakna aku dah tak boleh contact dier lagi.. boleh..through handset..ym..blog.. tapi mungkin aku tengah kecewa tahap gaban maka aku pun jadi tak ada moodla sepanjang hari..aku ingat bila melalui sepanjang hari maka kecewa aku akan hilang..malangnya aku gagal.. dan aku tak bisa menghubungkan diri aku dengannya saat ini..mungkin dia perlukan ruang n aku juga begitu..

aku ingat masa aku tanya masa hari jumaat ke sabtu apa yang surprise sangat yang dia nak bagi.. dia kata tunggu jela hari isnin nanti.. pagi tadi pepagi lagi aku dah buka internet dengan harapan da ada perubahan..x der lagi..menjelang tengahari aku buka fb dia x dapat..tgk kat adik dia punya fb pun x da..bila buka blog dia rupanya terungkai sudah cerita.. aku cuma mampu hantar komentar di blog n tulis di ym tapi aku terus offkan komputer tak sanggup nak berym dengannya saat ini..

apa yang aku kecewa sangat coz mungkin aku yang over excited dengan surprise dia.. dan aku x sangka dengan dia moody sepanjang minggu maka fb dikorbankan.. cam aku kata tadi itu hak dier tapi hope jangan kita jadi cam pepatah..kerana marahkan nyamuk,kelambu dibakar..tapi mungkin dia ada reason dia tersendiri..apapun.. semoga dia bahagia dengan pilihannya..

p/s: minggu lepas n minggu nie ramai yang aku jumpa mempunyai perasaan kecewa n moody yang melampau hingga menggugat kesabaranku..apapun..aku nasihatkan semua orang ada masalah tapi bagaimana kita mengatasi masalah itu yang membezakan kita.. apa yang penting kita mesti jadi kuat n sayang diri kita dulu sebelum sayang orang lain n sering motivasikan diri kita.. jangan berharap pada orang..cam aku selalu cakap kat adik2 aku..lau ada masalah sikit cam orang kalah judi.. aku cakap tu baru kecik dah cam tu lau ko jadi pm gila la ko pulak..yang pelik ada yang sanggup nak bunuh diri..dimanakah letak harga diri kita??begitu murahkah harga sebuah nyawa hanya kerana masalah sebesar zarah perlu dibayar dengan nyawa...kekadang aku terfikir islamkah kita jika kita sanggup melakukan perkara yang dilarang..tuhan pun bagi kita umur panjang kita lak yang nak abiskan nyawa kita..apa kes??renung2kan dan selamat beramal..

1 ulasan:

  1. salam~

    hanya ungkapan Maaf yg mampu ku berikan pd mu teman ku... aku perlukan kekuatan tuk pulihkan semula semangat ku yg telah di bw terbang.....

    hnya pintaku nntikan kembalinya aku semula suatu hari nanti.. insya Allah aku akan sekuat yang aku mampu...

    BalasPadam