Jumaat, 30 April 2010

KURSUS KURSUS KURSUS

salamzz sumer.. ari ni aku merajinkan diri menulis lagi..disebabkan hari ni tarikh akhir bagi bulan nie.. sok aku ader kursus fotografi kahwin..dua hari..yang pastinya tenaga aku n minda aku akan digunakan secara total.. alamak..confirm balik lembik aku jadiknya..n sebelum balik mesti akak aku ajak singgah giants kat situ.. yang mana pastinya adalah benda yang dier da aim tu..hehehe..
kursus nie memang aku nantikan..aku nak tau macam mana kiter handle acara tu..aku rase mesti akan diajar buat custom album tue..before this aku dah g kursus custom album..memang meletihkan paler otak n buat pertama kali aku lambat cam siput..adoi la.. yer la..multimedia..pasti melembabkan otak aku..tapi aku akan gagahkan untuk menguasai bidang tuh..hehehe..anything possible..memberi keyakinan diri yang tinggi buat diri aku..
selepas kursus ni aku akan ader 3-4 kursus lagi yang sumernya dalam bulan nie yang pastinya meletihkan..ini bermakna aku hanya dapat bercuti pada bulan jun..alamak..lama lagi tu..lagi sebulan..tapi tak perla..demi menjadi insan berilmu aku sanggup menunda percutian aku..sedey...ala..relax..ternyata..aku telah keletihan sebb dari bulan 3 sejak dapat kamera aku..aku telah menghadiri pelbagai kursus n akhirnya terlalu struggle sampai aku jatuh sakit..tapi yang pastinya aku telah menjadi salah seorang kelompok di situ..tapi aku masih suka bergerak solo..tak sabar2 nak khatam ilmu ni..ada gak yang baru g kursus basic da rasa cam pro n tak amik kursus len da..itu hak memasing..ada sorang tu lagi pelik..peralatan punya canggih.. peralatan laptop pun leh tahan hebat.. cam aku ni low profile je..citer da g amik gambo kawin la..macam2..tapi yang peliknya sehari sebelum kursus tu dia baru attend kelas basic..cam mane tuh.. adakah dia memang betul2 hebat atau..korang pandai2la tafsir ayat aku tu..tapi tula.. selagi kita bergelar manusia..kita tidak lari dari sikap ingin menunjuk2..n berbangga dengan kita ada..bagi aku..cukup sekadar kita bersyukur dengan apa yang kita ada..selamat berkursus n selamat berhujung minggu..oh ye..sok 1 mei..selamat hari pekerja..

1 ulasan:

  1. salam~

    hehehe.. selamat berkursus n selamat arie pekerja... :)

    nnti den lak g kursus ngan akak eik... :p

    BalasPadam