Isnin, 15 Mac 2010

blog pertama aku

Selamat datang ke blog aku.. blog pertama yang dah lamer aku nak bangunkan tapi tak buat-buat gak disebabkan dek kemalasan yang melampau dalam diri aku.. sehingga la aku tetiber berjaya mengumpul semangat yang begitu tinggi untuk membuat blog ni..maka terhasilnya blog ni.. nape aku namakan blog aku dengan nama ni? senang je.. disebabkan somebody telah bagi nama ni satu ketika dulu kat aku dan nama ni dah lame melekat kat nick aku..kengkawan pun dah tau guna jerla..

lagipun buat aper nak pecah kepala pikir yang susah-susah gak..dah la aku nie susah nak ingat perkataan dibandingkan dengan nombor.. tapi masa sekolah bukan men terer sejarah lak aku..hehehe..sejarah warisan bangsa..dah keturunan hang tuah.. mestilah terer pasal sejarah..'takkan melayu hilang di dunia'.

Aku rasa cukupla setakat ni intro aku memandangkan akak aku dah tido dan dengkuran dier menjeleskan aku.. lagipun dah sehari aku dok mengadap komputer aku yang mane dier sudah pastinya merasa sungguh bosan dengan tuan dier yang ntah bila nak menoktahkan tulisannya..

Maka akhir kata.. selaku tuan empunya blog ni aku dengan rasminya merasmikan pembukaan prince adnil da blogger.. semoga apa yang aku tulis dapat direnung, difikir..bukan diabai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan