Jumaat, 19 Mac 2010

Masak sendiri

waktu tengah mendidih..siap nampak asap lagi tu

tengah mendidih lagi..kasik kering skit

assalamualaikum sumer..aku kembali lagi..baru lepas makan.. memula ingat nak buat post tengah malam.. tapi disebabkan hujan..yang agak lebat jugak (syukur alhamdulillah).. yang mane akan menyejukkan mukabumi maka aku pun meneruskan penulisan.. benarlah penulis suka menulis pada waktu malam.. malam menghadirkan ilham siang menghadiahkan rezeki..malam pun kurang gangguan.. mungkin sebab aku suka malam kot..menenangkan..
tak kisahla tu.. aku sebenarnya nak citer yang aku kena masak sendiri coz akak aku balik kampung.. semalam lagi aku dah masak tapi hari ni baru tulis blog. semalam aku masak sambal sotong hari ni aku masak daging masak merah.. versi aku la.. kes aku malas nak kuar beli makan mahupun angkat tipon buat pesanan.


kalu tanya sedap ke tak.. aku jawab sedap je dah aku yang masak.. tapi lau tak sedap x kan aku makan bertambah.. makin gemuk la aku ni.so tengah masak2 tu teringat buah hati aku.. terus amik buat shoot 2 keping..orait la tu.. apapun kire boleh hidup la aku walaupun akak aku tak der coz slalu dier yang masak untuk aku..hehehe...tu jela aku nak citer.. otak aku sebenarnya dah tepu dari tadi masuk maklumat je..nanti aku citer kat post len lak..

2 ulasan:

  1. salam~

    wah2.... buah atie?? sapekah itu??? :p

    nmpak cam best.. bila ar nak merasa eik?? :)

    BalasPadam
  2. beli r cepat kit..boleh merase outing bersama2..buah hati yang selalu disisi..kalah pakwe ke ..makwe ke..hahaha

    BalasPadam