Rabu, 31 Mac 2010

DIN BERAMBOI KOMA

gambar:mstar.com.my


dah lama aku tak menulis kat blog ni disebabkan sibuk..tapi berita yang aku dengar di TV3 tadi membuatkan aku meringankan tangan menaip cerita ini. seperti yang korang tau din beramboi (deejay era) telah diberitakan kritikal di hospital selayang. yang paling menyedihkan lagi beliau dikatakan turut koma.


menurut berita yang disampaikan, dia dijangkiti virus dari air kencing tikus. tapi punca sebenar masih disiasat. yang menyedihkan dikatakan organ dalamannya tidak berfungsi dan dikatakan mengalami pendarahan.


namun tu sume bukan sebab aku nak cerita. cuma berita ini benar-benar memeranjatkan aku..rasanya baru 2 @ 3 minggu lepas tengok dia kat tv. apapun dikhabarkan dia memerlukan darah O. jadi sesape yang mempunyai darah tu harap dapatlah mendermakan pada din beramboi sebab kat berita cakap 24-48 jam. selain itu aku nak ajak korang doakan agar din beramboi selamat.


pada aku dia memiliki karektor seorang pelawak yang semulajadi dan bersahaja. aku sampai sekarang pun tak percaya. tapi sebab banyak berita dah keluar dalam internet ni maka aku pun percaya.apapun kita doakan yang terbaik buat din beramboi.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan