Selasa, 16 Mac 2010

teman lama di Facebook!


Bercerita pasal facebook kekadang buat aku tak paham aper yang buat sesetengah orang kemaruk sangat dengan benda alah ni.mungkin aku tak dapat nak menghayati facebook tu macam dorang kot ataupun aku lebih suka surfing dari berchatting.mungkin sebab aku nie cepat bosan orangnya maka dengan itu aku kurang.tapi itu tak bermakna aku tak der alamat facebook. masuk bulan nie dah 3 ke 4 bulan aku join facebook. sekadar mencari teman-teman lame mase belajar dulu. actually ader sorang junior aku dok bising aku tak facebook.so dah kena bising banyak kali aku pun bukak.




first time dah bukak tu aku buat bodoh je.setakat bukak.lepas tu aku terpikir ntah2 ader kawan2 lame aku kat sini bila pikir kawan umt aku pun ader..aku pun mulala search semula.jumpa.so memula aku cari geng aku mase form 5. jumpa sorang demi sorang..yang lain termasuk somebody tu aku just perhatikan. lelame kehadiran aku pun disedari oleh budak kelas aku mungkin ader yang sebarkan di sebalik nama prince adnil tu.hehehhe..x perla.apapun ukhwah aku ngan teman-teman mahupun dulu pernah bermusuhan bila bertemu kembali di facebook sumenya jadi mesra kembali.alhamdulillah.




walaupun ramai yang aku tak add dan ramai juga yang tak add aku (sebab x tau nick aku)..aku tak kisah pun. janji bahagia.aperpun aku gembira gak ramai kengkawan aku yang aku jumpa semula terutama bestfriend aku dayah,syikin,yati, n ayu, x musuh aku zila tapi kini dah kamcing.dan benda2 ni buat aku bahagia.dan mostly dorang dah kawin dan ader anak.lagi la aku suka betapa ramainya anak buah aku.hehehe..aku??masih suka bersendiri dan mengejar impian..

1 ulasan:

  1. salam prince~

    welcome 2 da club.... :))
    fb pun byk menemukan sy ngan teman2 lama terutamanya teman2 msa sekolah rendah dulu n mereka pun kebykan semua dah kawen... :)
    sy pun sma mcm akak gak... lebih senang menyendiri... :p

    BalasPadam