Rabu, 31 Mac 2010

KU UKIR NAMAMU

kredit for putri hujan

pernah dengar lagu nie tak.?lagu nie junior aku kasik..memang tangkap jiwang abis sampai aku nak tulis entri len tulis pasal entri ni dulu..a good song n nice vokal by en mimpi. so sambil aku dengar lagu nie aku pun taip entri nie.

mungkin sebab lagu nie ada kena mengena ngan aku kot..aiseymen.jiwang entri lak kali nie.tapi bila mengenangkan memori dengan seseorang sedikit masa lalu sedikit sebanyak menggugat ketenangan jiwa. tapi ia sekadar memori kerana kini ku telah punya pengganti seseorang yang cukup memahami, menyayangi dan mencintaiku..eceh.. dashyat siot. bekas kekasih aku pernah menyatakan aku nie cukup jiwang..aku rase aku bukan jiwang..buktinya aku kurang meminati novel jiwang.aku rase aku ni romantik n caring.. tetibe teringat kater junior aku caring is caring.

apapun aku bahagia dengan apa yang aku ada dan kecapi kini. aku ader dia, kakak tersayang, junior yang memahami yang selalu menyakat aku..kadangkala kita tak perlu dapat semua cukupla sekadar dalam kuantiti sedikit tetapi memahami..buat si dia..selamat berbahagia menempuh alam baru..

untuk dapatkan lagu nie klik bwh :
http://www.youtube.com/watch?v=xSkqL8RuqOE

2 ulasan:

  1. Wow!!!

    sudah ada buah atie ghomannya?? diam2 aje.... :)
    bila lak nak kenalkan ngan org??
    hehehe.. selamat melayan kejiwangan anda... :)

    ps : sharing is caring my dear... :p

    BalasPadam
  2. hahahha..cepat je budak ni check..kena simpan..x boleh buat tontonan umum..(boleh ke)memang ko blogwalker.heheyeah betul tu..sharing is caring..

    BalasPadam